Ny pryl, klocka sunnto??

Hej! Hade tidigare en Suunto X6, som blev stulen. Ska köpa en ny klocka nu. Är det någon som har något tips om någon annan Suunto-modell, eller annat fabrikat?

Suuntos vektor verkar lite ball, eftersom den har större display. Viktigaste funktionen för mig är höjdmätare och kompass.

Mvh,
Carl

Polar har ju kommit med några nya klockor som är kompatibla med mobilen... http://www.polar.fi
Precis när jag hade köpt min nya s720i, som förövrit är grymt bra, REKOMENDERAS... Sen gör det ju inte bättre att det är livstid garanti där jag köpte den, så för 98kr/år så får jag en ny ifall den blir stulen eller skadad. Kan vara värt att kolla upp

S720i kostar förövrit 3695kr
Polars träning software följer också med + Hastighets mätare till cykeln,
men du måste köpa till en IR reciver för 650kr/450kr till datorn för att kunna föra över informationen ifall du inte har IR på datorn.

MVH

Jocke H

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
SUUNTO X9

surfade lite. Visade sig att Suunto ska släppa SUUNTO X9. Hitills har dom släppt två modeller med GPS, för golf och för segling. Nu kommer en modell med GPS för mounteering.

Finns inget officiellt datum än och den lär ju kosta skjortan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips