Northstar.se=ok?

Northstar.se = BRA!

Jag är en ganska trogen kund.

Bra tält - men det vet ni att jag tycker
Bra kläder - de har lite "udda" som Milo och Montane, och det är BRA grunkor
Schyssta pinaler - skaffat dyneemalina, extratältbågar, gasolgrunkor, randonnépjäxor jojo ;o)

De kör banköverföring så det är liiiite bökigare, men funkar galant.

Shåppahollicken
 
Förut var hemsidan ful och tråkig och hade en massa fel. Dessutom visades fel artiklar jämfört med varorna, och varustatus var ibland felaktig. Trots att man hade beställt en vara så fick man den inte för att den var restad, men inte på hemsidan? Jag drar mig verkligen från att handla där och kan inte rekommendera någon annan att handla där!

Jag tyckte gamla webshopen var ändamålsenlig och helt OK, men jag kan ju framförallt inte inse varför det skulle vara ett problem idag att den FÖRRA versionen av websidan var ful??
 

avslutad210712

Gäst
Har handlat en hel del från Northstar och kan inte mer än rekommendera dem.

Hade en reklamation som de struntade i att begära in den gamla grejen i retur och dessutom körde de ut en ny likadan sak till busstationen i Gällivare där jag kunde hämta upp den på vägen upp till fjällen eftersom jag inte skulle hinna få grejen hemskickad.
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.