Det har tagit 1vecka för att mitt paket ska ta sig från Gällivare till Luleå och jag väntar fortfarande på att paketet ska ner till Stockholm, och North star har inte alls varit hjälpsamma med varför det tar sån tid eller vart paketet befinner sig, så de tycker då att det är helt normalt, vilket är anmärkningsvärt, jag beställde samtidigt grejer från en konkurrent och fick det dagen efter. Så jag kommer inte handla därifrån igen och kan absolut inte rekommendera dom. Är detta något ni känner igen??
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
northstar.se långsamt och dålig service
- Trådstartare ma100
- Start datum
Frakttiden är väl kanske inte Northstars ansvar. Rimligen finns det något transportbolag som hanterar själva förflyttandet.
Däremot kan man alltid reflektera över det faktum att det är både billigare och snabbare att frakta exempelvis två mc-däck från England till Luleå än att frakta ett litet paket i storlek mjölkpaket från Örebro till Luleå. Sist fick jag gratis frakt på ett litet paket (värt en hundring) från Hongkong. Det tog åtta dagar, sedan låg det i lådan.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Däremot kan man alltid reflektera över det faktum att det är både billigare och snabbare att frakta exempelvis två mc-däck från England till Luleå än att frakta ett litet paket i storlek mjölkpaket från Örebro till Luleå. Sist fick jag gratis frakt på ett litet paket (värt en hundring) från Hongkong. Det tog åtta dagar, sedan låg det i lådan.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Absolut, har själv reflekterat över att om beställer saker direkt från Asien så är det ofta gratis frakt, men i deras fall så har de såklart ett ansvar att de har rimliga leveranstider, men bortsett från det så måste de ju vara lite serviceinriktade och hjälpa till med att lokalisera frakten och vad som gått fel, men det gjorde dom inte utan tyckte att det var fullkomligt rimligt.
jag håller med de flesta fördomar om stockholmare själv, men ja typ, paketet befinner sig här "en plats" och att det tar lite tid för typ alla är på semester, eller vi var lite sena med att skicka den sorry hoppas det är lungt. ja nått åt det hållet. eller bara vi ska kolla vad som har hänt och återkommer hade räckt
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg