Någon som seglar i Stockholm?

Hej,

Fick rådet att fråga snällt om någon vill ha med mig på seglings tur =)
Så tänkte att man kan ju alltid pröva man kan ju bara få ett ja eller nej. Är ingen som kan segling utan har bara ett STORT intresse av att få lära mig och komma ut på havet!!

Jag sommar jobbar här i Stockholm i sommar så tänkte mest om någon åker ut bara en dag eller ett par dagar så kanske jag kunde få följa med. sen när man inte sommar jobbar och sliter så kan man ju tänka sig längre turer, jorden runt i några år skulle ju vara topp! Är en sprallig och glad tjej som inte är rädd för att ta i och hjälpa till bara folk talar om för mig vad jag skall och inte skall göra.

Tjingeling

Hej Sonja,
Läste ditt inlägg ifrån den 7/7 vilket väl är en månad sedan.
Jag ska troligtvis ut en tur i veckan som kommer. Hade tänkt sticka ut själv och klättra lite i södra skärgården.
Hör av dig om du vill hänga med.

Mats

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips