Någon som seglar i Stockholm?

Hej,

Fick rådet att fråga snällt om någon vill ha med mig på seglings tur =)
Så tänkte att man kan ju alltid pröva man kan ju bara få ett ja eller nej. Är ingen som kan segling utan har bara ett STORT intresse av att få lära mig och komma ut på havet!!

Jag sommar jobbar här i Stockholm i sommar så tänkte mest om någon åker ut bara en dag eller ett par dagar så kanske jag kunde få följa med. sen när man inte sommar jobbar och sliter så kan man ju tänka sig längre turer, jorden runt i några år skulle ju vara topp! Är en sprallig och glad tjej som inte är rädd för att ta i och hjälpa till bara folk talar om för mig vad jag skall och inte skall göra.

Tjingeling

Hej Sonja,
Läste ditt inlägg ifrån den 7/7 vilket väl är en månad sedan.
Jag ska troligtvis ut en tur i veckan som kommer. Hade tänkt sticka ut själv och klättra lite i södra skärgården.
Hör av dig om du vill hänga med.

Mats

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips