Multisport på TV idag!

Idag onsdag kl 22:45 sänder Eurosport: X Adventure Raid Series från Kalbari National Park, Australien
4:e och sista deltävlingen, som hölls 3-5 september...

Oj, vilken TV-kväll det blir. Först matchen mellan Milan - Barca mellan 20.45-22.30 och sen multisport efter det. Det kan väl inte bli mycket bättre.

Frågan är nu bara hur länge multisporten håller på? Man vill ju gärna stiga upp i tid imorgon.
Men jag är glad.
:)

/

Världen är orättvis

mwildhei; sa:
Idag onsdag kl 22:45 sänder Eurosport: X Adventure Raid Series från Kalbari National Park, Australien
4:e och sista deltävlingen, som hölls 3-5 september...

Det är orättvist! Jag har inte Eurosport...

Är det bara jag som blev lurad eller? Där satt man kvart i elva och väntade på multisport! Och vad kom? Jo, SEGLING! Är det något jag missat eller har eurosport gjort bort sig som vanligt?

/

Jag slog på runt kvart över 11 och då var det multisport. Tycker det dock var ett väldigt mediokert reportage.

Aktuellt

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 9 kommentarer
Det började typ en halvtimme senare än aviserat. Håller med om att det inte var det allra bästa programmet, kul ändock.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips