Multisport på TV idag!

Idag onsdag kl 22:45 sänder Eurosport: X Adventure Raid Series från Kalbari National Park, Australien
4:e och sista deltävlingen, som hölls 3-5 september...

Oj, vilken TV-kväll det blir. Först matchen mellan Milan - Barca mellan 20.45-22.30 och sen multisport efter det. Det kan väl inte bli mycket bättre.

Frågan är nu bara hur länge multisporten håller på? Man vill ju gärna stiga upp i tid imorgon.
Men jag är glad.
:)

/

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Världen är orättvis

mwildhei; sa:
Idag onsdag kl 22:45 sänder Eurosport: X Adventure Raid Series från Kalbari National Park, Australien
4:e och sista deltävlingen, som hölls 3-5 september...

Det är orättvist! Jag har inte Eurosport...

Är det bara jag som blev lurad eller? Där satt man kvart i elva och väntade på multisport! Och vad kom? Jo, SEGLING! Är det något jag missat eller har eurosport gjort bort sig som vanligt?

/

Jag slog på runt kvart över 11 och då var det multisport. Tycker det dock var ett väldigt mediokert reportage.

Det började typ en halvtimme senare än aviserat. Håller med om att det inte var det allra bästa programmet, kul ändock.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips