Multisport i Umetrakten?

Jag bor i Ume och funderar på att pröva nån multisporttväling till våren. Jag är 24 år och envis som en gris. Har aldrig testat förut, men är annars mycket aktiv bla vasaloppsåkarinna och älskar utmaningar! Så träningskompisar och ev. ett lag efterlyses!!
 
Jodå...

Det finns multisport(are) här i trakterna! http://www.umeamultisport.nu är de som organiserar här i trakterna, och så finns det även ett antal människor här i stan som tävlar för olika lag. Var själv och tävlade på FAR i september med två andra härifrån stan...
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
vore kul att va med!

Hejhej!
Har sjalv aldrig sysslat med multisport, men ofta funderat. Haller pa mycket med lopning, skidakning, klattring osv. Om du fick kontakt med na trevliga traningspolare nkan du val hora av dig, eller gor det anda vet ja, jag ar i varje fall sugen pa att forsoka satta ihop nagot slags lag!

mvh
jonas, 22 ar.
 
Maila mig!

Om ni är intresserade - maila mig på sandman6@passagen.se
Är intresserad av att bilda ett lag, plus att jag känner några till som är/vill vara med!
/Danne
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.