mountainbike i Canada?

nån som har nå bra tips på bra mountainbikeleder/stigar runt British colombia eller kan tipsa om nån bra hemsida?

Hemsidor:
Det här borde vara en start...

Ett generellt tips i små-hålorna är väl att leta reda på den lokala butiken och fråga om tips. Kanadickerna är vänliga som tusan, de kanske till och med guidar.

Jag har inte hojjat när jag varit över själv men jag tror att du kan få bättre tips om du är mer specifik i din fråga. Vad för cykling är du ute efter och vart har du tänkt dig? Tänk på att B.C är stort.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Äsch, varför gjorde jag den där sökningen åt dig? Nu blev jag ju skitsugen på att åka å hälsa på igen, men på sommaren och med cykel... :cool:

man får tacka för hjälpen! Vi ska paddla runt i bowron lake provincial en vecka å sen tänkt ge oss ut på nå stigar med cyckeln. Har inte bestämt hur vi ska lägga upp turen än men alla tips är välkomna!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips