Min presentation

Till höger (på dator) hittar du länk till "Min sida"
Till höger på den sidan du kommer till kan du klicka på "Redigera profil"
Där kan du klicka på fliken "beskrivning".
Där hittar du en textruta som du kan skriva i för att ändra din presentation.

Vilket steg är det som inte fungerar / som du tappar bort dig på?

Hoppas maten smakade!
 
Till höger (på dator) hittar du länk till "Min sida"
Till höger på den sidan du kommer till kan du klicka på "Redigera profil"
Där kan du klicka på fliken "beskrivning".
Där hittar du en textruta som du kan skriva i för att ändra din presentation.

Vilket steg är det som inte fungerar / som du tappar bort dig på?

Hoppas maten smakade!

Hej,

Det är min presentation som inte fungerar. Ja, jag har varit där men det har inget med presentationen att göra.
 
Hej,

Det är min presentation som inte fungerar. Ja, jag har varit där men det har inget med presentationen att göra.

Då måste du förklara närmare vad du menar med din presentation och vilken presentation du syftar på. Det är uppenbarligen någon annan presentation än den Kimkim och jag syftar på.

/Birger
 
Texten som inleds med ”/Stefan” och avslutas med ”/Arthur ...” redigeras i textrutan med rubriken ”Beskrivning”.

Du borde se din nuvarande text i den rutan. Och den borde gå att ändra och ta bort.

/Birger

/Stefan......"Arthur.... min signatur och det vet jag var den ändras.
Nu struntar jag i detta. :(
 
Den text som finns i textfältet "Beskrivning" enligt tidigare instruktioner är uppenbarligen dels en del av den text man ser i någons presentation och dels den text man ser i någons signatur.

Det är mycket märkligt att samma text används för två helt olika syften, både som en del av någons presentation och som någons signatur.

/Birger
 
Jag har testat lite. Jag kan skapa, ändra och ta bort (en del av) min presentation genom att göra följande:

Min sida (länk) -> Redigera profil (länk) -> Beskrivning (flik) -> Beskrivning (textruta) -> Lagra (knapp)

Jag kan skapa, ändra och ta bort min signatur genom att göra följande:

Mitt användarnamn (länk) -> Signatur (länk) -> Redigera signatur (textruta) -> Spara (knapp)

/Birger
 

clindh

Forumvärd
Nu har jag stängt av och kopplat om lite grejer som kom med i forumet, som förvirrade var man skulle redigera informationen. Man går alltid via "Min sida" som finns här i kolumnen bredvid. Forumets konto-länkar leder nu ocså dit.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...