Min presentation

Kan jag gå in och ändra min presentation?
Jag har suttit och snurrat runt på min sida, presentation, m. m. men hittar inget ställe där jag kan ändra på det.
 
I och med det nya forumet tycks den gamla profilen inte längre vara tillgänglig, åtm inte för andra än en själv. Klickar jag på nåns namn här i forumet så kommer jag till en ny profilsida, som är tom. Forumet och det gamla Utsidan verkar inte lira så bra ihop ännu.
 
I och med det nya forumet tycks den gamla profilen inte längre vara tillgänglig, åtm inte för andra än en själv. Klickar jag på nåns namn här i forumet så kommer jag till en ny profilsida, som är tom. Forumet och det gamla Utsidan verkar inte lira så bra ihop ännu.

Tyvärr verkar integrationen mellan utsidan.se-kontot/profilen i stort och forum-kontot/profilen inte längre finnas. Det är av den anledningen man måste skriva in sitt verkliga namn, om man vill visa det, i forum-kontot/profilen trots att det redan finns i utsidan.se-kontot/profilen. Tidigare räckte det med att skriva in det i utsidan.se-kontot/profilen.

/Birger
 
I och med det nya forumet tycks den gamla profilen inte längre vara tillgänglig, åtm inte för andra än en själv. Klickar jag på nåns namn här i forumet så kommer jag till en ny profilsida, som är tom. Forumet och det gamla Utsidan verkar inte lira så bra ihop ännu.
Jag fattar inte heller det här. Min egen profil har massor med besökare men kan de ens se den? Jag får i varje fall inga pm längre. Jag trodde också att jag skrev pm till en medlem men såg sedan att det stod "profilinlägg". Betyder det att alla kan se det om de kollar profilen? Det var ju menat som ett personligt meddelande, inte att dela det med alla som tittar på profilen.

Sedan gillar jag inte heller att mitt namn syns i forumet trots att jag klickat i att det inte ska visas. Fixa nu, tack!
 
Jag har också försökt att uppdatera min presentation som är från 2016 men inte lyckats. I det nya forumet finns bara mitt användarnamn synligt, i det gamla fanns hela namnet synligt. Märkligt!
 
För mej går det jättelätt! Klickar "Min sida" sedan "Redigera profil" På andra raden där finns flera flikar att välja på, klicka på "Beskrivning" skriv text i rutan och klicka på Lagra-knappen. Det man skriver i "Beskrivning" är det som syns i presentationen.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...