• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Midsommar 2008 Göteborgs Södra Skärgård

Robin,
Gör så att du mailar till Henrik och Ala och stämmer av, jag tror bestämt det finns en plan där om tid och plats.

/E
 
Robin vi hörs och fixar detta i veckan! Jag samordnar gärna med dig (och Henrik) så att vi kan hyra och paddla gemensamt. Nu ska jag göra ett försök på vätternrundan så jag lär inte vara så fokuserad på midsommar de närmaste dagarna...

/Ala
 
Tjena,

Får även en landkrabba från skaraborg kroka på firandet ?
Om det är en merit så kommer jag tillsammans med "knatte".

/Jörgen
 
Jörgen - Klart skaraborgare är välkomna! :eek:)

Robin och Ala - det är ju bra om ni synkar er med uthyrningen. Kommer ni torsdag eller fredag?

Nu är det 22 st som meddelat intresse och så är det några "kanske". Jättebra om de som inte meddelat en mailadress till mig gör det så jag skickar detaljerad info om plats mm den vägen.

Meddela också vad ni tar med för mat till knytisen. Inget är tingat ännu förutom att jag tar med hemgrillade revben/spett.

Ser fram emot midsommar! :eek:)

/ Lilla Blå
 
Skriv upp mig...

för jag kommer gärna!
(och paddlar från Bjöla hamn, om någon annan startar därifrån....)

Har ni med potatis, sill på listan....?

I år ska jag ta med stövlar... även om det kanske blir lite ljusare i år.

Vi ses, håll paddlen saltad (fast min har totalt torkat ihop...)

/ Kristina
 
Hallå!
Vi är ett litet gäng(8-9pers) som tänkt paddla ut tidigt på fredag(från GKF) för att hitta nåt trevligt ställe att fira midsommar på!
Skulle va skoj hänga på! När å var startar ni?
Vi paddlar 2-3 familjekajaker(3sittbrunnar+nåt långt å snabbt oxå)
Får vi ev slå följe? Vi har med oss lite av allt! (även barn) Vilken ö siktar ni på(vi tänkte ev på st Rävholmen) Men vi ändrar oss gärna!
Hoppas vi får tur med vädret :)

/Janne
 
Senast ändrad:
Hej Janne
Släng iväg ett mail till Ewa (lilla blå) i som har startat tråden så får du information om vart vi skall hålla hus.
Välkomna!
 
Gjorde det å har precis fått svar från Ewa! Men tack för ditt goda råd!
Hoppas bara inte vädret sviker oss :)

Mvh Janne!
 
Gjorde det å har precis fått svar från Ewa! Men tack för ditt goda råd!
Hoppas bara inte vädret sviker oss :)

Mvh Janne!
Tror vi måste ta ett snack med vädergudarna och ev. offra något för att styra upp vädret....
Blåst och regn ligger just nu på prognosen för torsdag/fredag. (Även om fredagen ser lite ljusare ut)
 
Hej

Är det någon som planerar att paddla ut redan på torsdag eftermiddag/kväll? Jag tänkte göra det men skulle isåfall inte vilja paddla själv så om någon är sugen på det kan ni hojta på mig ganska snart, tänkte hyra mig en kajak snart.

//Robin
 
Hej alla!

Ja nu ska alla som anmält sig ha fått info på mailen. Hojta om jag missat nån.
Just nu 31 anmälda.

/ Lilla Blå
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.