Mer äventyr på TV!

Är det inte synd att det inte finns någon TV-kanal som vill visa filmer liknande dem som finns att se här?

Programmet Äventyr/SVT var ju bra! Men sedan blev det Vildmark av det och den serien har en helt annan stil.

Vi får hinta SVT och denna sida och hoppas att de nappar framöver!

Sat..

Jag såg för några månader sedan en kanal som jag tror heter "Extrem sports", den ligger på astra, fick in den för några månader sedan, men den har blivit kodad.. Visade då extrem skidåkning.. tror kanalen var fransk..

Någon som vet någon annan sat kanal som kan visa sport ?
Travel channel såg jag visade lite från någon skidort i USA(På skidorten hade dom rulltrapport istället för trappor, alla gator på orten hade el värmda gator etc)..

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

clindh

Forumvärd
Eftersom det här forumet handlar om de filmer vi har och tänker visa på Utsidan.TV kan vi vrida denna diskussion mot vad ni skulle vilja se i våra produktioner (fn endast på webben men vem vet...)
Önska på!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips