Haha, sorry för detPekfingret levde sitt eget liv.. den är beställd.... återkommer när jag har fått hem den ifrån toolshop.de. Tack för det S & DP.... nu vart man lite fattigare
J.
Du får sedan gärna skriva en kort recension!
~Paul~
Haha, sorry för detPekfingret levde sitt eget liv.. den är beställd.... återkommer när jag har fått hem den ifrån toolshop.de. Tack för det S & DP.... nu vart man lite fattigare
J.
Pekfingret levde sitt eget liv.. den är beställd.... återkommer när jag har fått hem den ifrån toolshop.de. Tack för det S & DP.... nu vart man lite fattigare
J.
Ja, jag måste säga att det är det bästa köpet jag gjort på länge.Den ser jäkligt fin ut. Funderar lite på en sån. Det blir nog en falcon, typhoon o en midjeväska.
Seved
Det finns tydligen hur mycket som helst på nätet. Det är inte helt lätt att välja eftersom utbudet är så stort och ibland skiljer det bara på några få detaljer på de olika säckarna.Japp den verkar riktigt fin o det finns ju hur mycket tillbehör som helst.
Jag kollade lite på youtube där fanns det lite om maxspedition säckar.
Precis. Den här Ray Mears-säcken ser inte så tokig ut: http://www.ronniesunshines.com/mear....html?osCsid=20f2ec217d1c10630935af6891c2a17fJavisst fn. Det går att hitta alltJa det måste finnas kopior på Maxspeition oxå.
Seved