Mailinglista???

• Trådstartare maritimus@mail.bip.net (Pontus)
  • Start datum

maritimus@mail.bip.net (Pontus)

Gäst
Hejsan alla paddlare!

Jag vet inte vad ni tycker, men skulle inte diskussionerna flyta lite smidigare i form av en konventionell mailinglista??

Personligen tycker jag att det är lite småsegt med såna här webbaserade forum. Om intresset är stort kan antingen jag eller någon annan frivillig dra igång en "riktig" mailinglista..

Paddla sött

maritimus@mail.bip.net

erik@photodo.com (Erik)

Gäst
Bra idé

En mailinglista låter som en mycket bra idé. Utsidan kanske kan fixa så att detta forumet även funkar som en mailinglista?

Mvh Erik (erik@photodo.com)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

erik@photodo.com (Erik Sjöstedt)

Gäst
Listan igång!

Nu är mailing-listan igång.

Pontus Gustavsson har fixat så att det nu finns en svensk-språkig mailing-lista. Kanonbra initiativ.

Det enklaste sättet att gå med är att skicka ett mail till: havskajakers-subscribe@egroups.com

Det går också att gå med på listan på denna adressen: http://www.egroups.com/list/havskajakers

Erik

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips