Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mäta längd på skridskor
- Trådstartare hannulan
- Start datum
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Med totallängd, menar du C eller B då?Ja har funderat oxå verkar inte finnas nån enhetlig linje på måtten!
Mina Zandstra Blade 48cm är tex 51cm totallängd å ca 41cm "isanläggninslängd"
/Janne
Med totallängd, menar du C eller B då?
Totallängd är c måttet (å isanläggning då b måttet)
/Janne
Kul fråga, har inte funderat på det själv men var tvungen att kolla.
Mina gamla Almgrens Snabb 50cm
A=50cm
B=kortare
C=49cm
Vet inte vad man skall dra för slutsats man skall dra av detta. Borde kanske vara mer troligt att det är C (49cm) som är måttet men å andra sidan borde det kanske vara mer intressant med hur mycket av skenan som ligger an isen.
Mina gamla Almgrens Snabb 50cm
A=50cm
B=kortare
C=49cm
Vet inte vad man skall dra för slutsats man skall dra av detta. Borde kanske vara mer troligt att det är C (49cm) som är måttet men å andra sidan borde det kanske vara mer intressant med hur mycket av skenan som ligger an isen.
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Om du tittar websidor, reklam osv. det är C.
Jag har kollat Skyllermarks hemsida, http://www.skyllermarks.com/Ny-sida-4.htm och
lundhags:http://www.lundhags.se/l-ngf-rdsskridskor/#showProduct?id=16546
Jag har även googlat lite. Men inte hittat svaret. Var hittar du det? Nån reklam för långfärdsskridskor har jag inte sett, någonsin.
Du kan själva kolla det, om Lundhags säger att skenan är 50cm, då C är 50cm.
Men hur ska jag veta att det är C de menar? 50 cm kan jag också läsa mig till.
Men hur ska jag veta att det är C de menar? 50 cm kan jag också läsa mig till.
Ta måttband med när du visiterar butiken, ganska enkelt.
Tack för svaret Thure. Nu kan jag hem o mäta mina egna skridskor.
Jag har inga planer på att besöka nån butik för att köpa skridskor.Ta måttband med när du visiterar butiken, ganska enkelt.
Liknande trådar
Dela: