Efter en söm gått upp i mina kängor efter lite för kort tid för att det ska klassas som slitage så besökte inköpsstället för att lämna in dem på reparation. Då jag ska iväg en längre sväng i mellandagarna och över nyår så kände jag att det var lite bråttom. Iom de stundande helgerna så kände jag på mig att det skulle bli riktigt tight, så jag föreslog för säljaren att jag kunde få dem lagade hos en lokal skomakare och få mina utlägg betalade i efterhand. 3 minuter senare så hade säljaren ringt lundhags och bekräftat att om skorna skulle upp till järpen för reparation så skulle det ta betydligt längre tid än jag har, men att de gladeligen ersätter utlägg.
Skitbra service, dessutom två transporter till järpen mindre. Tänk om fler företag skulle vara så tillmötesgående (jag kan bara jmfr med meindl som ville skicka tillbaka ett par kängor till tyskland för att avgöra om de var slitage eller inte, längesen dock).
Skitbra service, dessutom två transporter till järpen mindre. Tänk om fler företag skulle vara så tillmötesgående (jag kan bara jmfr med meindl som ville skicka tillbaka ett par kängor till tyskland för att avgöra om de var slitage eller inte, längesen dock).