Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är en kille på 16 år som undrar om ni har förslag på saker man kan göra på posklovet. vill göra något roligt som är jag kommer att minnas Funderar lite på att ta en paddel tur med en övernattning, Kanske lite fiske? vad finns det för andra roliga saker man kan göra?
hej igen..
Nu när jag kolla tillbak på lovet så inser jag (som alltid) att jag inte har gjort tillräckligt, Det ända minnesvärda var när jag såv på altanen kallt var det iafall..
Ps. klättring känns lite riskabelt när man knapt kan något om det och att man är utat utrustning.(Ska gå kurs och köpa saket i slutet av månaden
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar