Lov aktivitet?

Tjenare.!!

Är en kille på 16 år som undrar om ni har förslag på saker man kan göra på posklovet. vill göra något roligt som är jag kommer att minnas:) Funderar lite på att ta en paddel tur med en övernattning, Kanske lite fiske? vad finns det för andra roliga saker man kan göra?

Mvh Axel

klättra är aldrig fel, eller få med en vänn eller två med var sin ryggsäck och dra ut i skogen och njut :)

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
hej igen..
Nu när jag kolla tillbak på lovet så inser jag (som alltid) att jag inte har gjort tillräckligt, Det ända minnesvärda var när jag såv på altanen kallt var det iafall..

Ps. klättring känns lite riskabelt när man knapt kan något om det och att man är utat utrustning.(Ska gå kurs och köpa saket i slutet av månaden

Axel

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips