Laga Marmot essence pants?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag rev upp mina byxor på en liggande taggtråd och revan blev väl 4-5 cm.
Tejpade med silvertejp, på insidan, och den lagningen har hållit genom ett antal tvättar.
Det finns ingen anledning att göra några speciella krusiduller gällande en sådan här lagning.
//Peter

Tear-Aid finns också på eBay för kanske halva pengen eller mindre. Silvertejp funkar dock rätt bra och enligt kidsen i bastun i Åre så är det helrätt på skidkläderna. Lät nästan som att det var ballare med silvertejp på brallorna än utan :)

Tear-Aid finns också på eBay för kanske halva pengen eller mindre. Silvertejp funkar dock rätt bra och enligt kidsen i bastun i Åre så är det helrätt på skidkläderna. Lät nästan som att det var ballare med silvertejp på brallorna än utan :)

Silvertejp innebär ju att man åkt mycket aggressiv åkning.
Har själv en hel del silvertejp på mina skidbrallor, utvändigt då :)
//Peter

De var nog mest parkråttor så då blir det väl något tuffare. Jag är en bra åkare själv men åker inte så mycket i terrängen. Sitter och lurar på heli i Gränsen nu dock.

Silvertejp innebär ju att man åkt mycket aggressiv åkning.
Har själv en hel del silvertejp på mina skidbrallor, utvändigt då :)
//Peter

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips