Laga climer 35

Hej alla outdöör lovesch.

Jo det är så här min sju år gamla och väldigt älskade Haglöfs Climber 35 börjar bli liten sliten, värst är det i botten där den börjar bli genomskinlig (genomsynlig för den som föredrar det).

Finns det något smart sätt att förstärka detta?, planen för tillfället är att limma och sy fast ett kraftigt tyg likt det ryggsäcken är gjord av på insidan.

Någon som har erfarenhet

/Per

Per Nielsen; sa:
Någon som har erfarenhet
Jag har mycket goda erfarenheter av Haglöfs service! Jag skulle i första hand vända mig till dem, kanske bjussar de på det eller så lagar de säcken till ett bra pris. Det tror jag är de två mest troliga senarierna om du tar kontakt med dem och får skicka in den.

Det senaste var för ett tag sedan när jag skickade in ett par vandrarbyxor med fyra år på nacken. De betalade frakten ner, lagningarna och frakten tillbaka till mig. Helt perfekt, inget gnäll eller krångel och snabbt gick det :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips