Om du kan tänka dig minska golvbredden 10cm! HB Unna golvyta 230x110cm. Vikt 2kg!
Snyggt i rött![]()
...men lite sådär när det gäller avd absid...
Om du kan tänka dig minska golvbredden 10cm! HB Unna golvyta 230x110cm. Vikt 2kg!
Snyggt i rött![]()
Jag är också på jakt efter ett lätt, billigt, självstagande tält. Och med självstagande vill jag mena att det inte behövs några pinnar i marken alls (om det inte blåser en massa), Typ HB Staika eller Fjällräven Vålå Dome II.
Några andra förslag på tält som inte behöver ens en liten åinne för att spänna ut absiden?
Här är ett alternativ som i alla fall är riktigt billigt:
http://www.addnature.com/member_prod2.asp?pf_id=MARMOTNYX2P&log_info=MARMOTNYX2P
Ser ut att vara självstagande. Hyfsat lätt. Marmot brukar göra trevliga tält.
Jag är också på jakt efter ett lätt, billigt, självstagande tält. Och med självstagande vill jag mena att det inte behövs några pinnar i marken alls (om det inte blåser en massa), Typ HB Staika eller Fjällräven Vålå Dome II.
Några andra förslag på tält som inte behöver ens en liten åinne för att spänna ut absiden?
Det är kanske ett dumt krav men jag trodde att det skulle finnas någon trevlig lösning på ett själstagande tält men med någon form av absider, alltså att man reglerar hur mycket innertält man spänner upp.