Lätt tält för höga (blåsiga) höjder

Skicka ett pm med dit mobilnr och vad du vill ha så ber jag dem lägga undan (jag lägger inte ut). Är nog inga problem att få dem och skicka bara du betalar i förskott tex med kort över telefon. Nu är det troligen ganska utplockat då jag tänkt gå efter träning på morgonen så ha inte för höga förväntningar.

avslut1102

Avstängd
Kolla in Ferrinos Highlab tält. Körde själv med ett Monster Lite 2 i Alperna nu i somras. Saknar dock absiden. Kolla in www.utnu.se

Använde även ett Exped tält, vilket funkade bra och hade även plats för ryggan.

Jo om man klättar uppåt runt 4000 kr i pris så finns det en del att välja mellan, men som börsen ser ut nu känner jag mig ovanligt fattig :-/

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips