Lätt tält för höga (blåsiga) höjder

Skicka ett pm med dit mobilnr och vad du vill ha så ber jag dem lägga undan (jag lägger inte ut). Är nog inga problem att få dem och skicka bara du betalar i förskott tex med kort över telefon. Nu är det troligen ganska utplockat då jag tänkt gå efter träning på morgonen så ha inte för höga förväntningar.

Kolla in Ferrinos Highlab tält. Körde själv med ett Monster Lite 2 i Alperna nu i somras. Saknar dock absiden. Kolla in www.utnu.se

Använde även ett Exped tält, vilket funkade bra och hade även plats för ryggan.

Jo om man klättar uppåt runt 4000 kr i pris så finns det en del att välja mellan, men som börsen ser ut nu känner jag mig ovanligt fattig :-/

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I förra veckan la sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongsstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips