Kundundersökningen?

Hur många gånger ska jag behöva svara att jag inte vill delta i nån kundundersökning? Känns ibland som var och varannan gång jag är här så får jag frågan... Har ni ingen funktion som kan komma ihåg att jag inga vill vara med?

clindh

Forumvärd
Jodå det finns och funkar för de allra flesta.

Du har nog (medvetet eller omedvetet) ställt in din webbläsare att kasta sk lagrade cookies. Dvs den kommer inte ihåg från gång till gång att markören "har sett undersökningen" satts.

Får du logga in på Utsidan vid varje omstart av webbläsaren?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Aha... det är en kakhistoria. Ja, det förklarar saken. Min webläsare är nog inställd på att kasta dem. Ska ta mig en titt på det, tackar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips