Korsika

• Trådstartare msn@telia.com (Mathias Samuelsson)
  • Start datum

msn@telia.com (Mathias Samuelsson)

Gäst
Hej! Vi är några grabbar och tjejer som ska ner till Korsika och klättra i sommar. Så frågan är? Om du, ni vet någon som varit där, och vet några roliga berg, leder. Ha en bra klätter sommar /Mathias

Hur gick det?

Hej
Läste inlägget och undrar hur det gick. Vi skall ner nu i maj och är sugna på att höra hur det gick för er.

vore tckasam om ni kunde svara, har ju upptäckt att det inte är så lätt att hitta info.

Mvh
Martin

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tack för svar men...

... jag kollade den länken men kom till en norsk webb designer eller liknande. Vet du om det var något fel i länken eller?

Tack och hej
´Martin

Funkar inte heller

Jag tackar för svaret igen. Denna adress funkar inte heller, http://www.korsika.no/sport/klatringNO.asp . Men den andra var ok.

Jag har fått ihop en del info och skall försöka sammanställa den i lämpligt format.

Är det någon som sitter på mer info så tar jag tacksamt emot den. Bra förberedelser är ju viktiga. Men att kunna ändra planerna är nog ändå viktigare.

Skicka alla små bitar med info så blir jag glad!

Mvh Martin

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips