Köpa tyger

Hej!
Jag är lite inresserad av att köpa tyger för att tillverka en del saker själv. Vet någon vart man sjulle kunna få tag på material som HydroSkin, Artistic Aquaskin eller neopren eller liknande som man kan köpa i meter vara! Håller på med vatten sporter nämnligen!:)
 
Finns det några andra sidor att köpa funktionstyger ifrån? Skulle ju vara trevligt med någon engelsk/brittisk sida nu när pundet är så lågt :)

Har letat runt på forumet och nätet men inte hittat annat än shelby och extremtextil..
 
Finns det några andra sidor att köpa funktionstyger ifrån? Skulle ju vara trevligt med någon engelsk/brittisk sida nu när pundet är så lågt :)

Har letat runt på forumet och nätet men inte hittat annat än shelby och extremtextil..

http://www.pennineoutdoor.co.uk/

men om jag fattat dom ekonomiska lagarna rätt så innebär en svag valuta att importen blir dyr, så ett lågt värderat pund borde bara göra saker tillverkade i U.K ”billigt” med våra pengar.


Edit: nu hann asp före medan jag skrev
Per
 
Ja de var extremt billiga, hade varit kul att höra om någon har handlat från dem. Kanske inte tyg jag i första hand skulle använda till ett tält men till delar av en lättviktsrygga, vindblus och packpäsar iallafall.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.