köpa skidor i luleå

vart ska man köpa skidor i luleå? är det bara stadium och team sportia som gäller eller finns det några mer seriösa butiker? är nyinflyttad å har inte så bra koll...

Hägglunds

Äventyrsbutiken Hägglunds har också ett begränsat skidurval, men ganska hög klass skulle jag tro. Jag har dock aldrig själv köpt skidor där. Hägglunds ligger på Rådstugatan.

Alt. är att titta på Ski-Fix i Boden, de har ett brett sortiment och brukar vara ganska bra på att göra fina paketpriser.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
ok. ska ta mig en sväng förbi boden då. hägglunds tror jag ligger en prisklass högre än vad jag kan sträcka mig :/

Som student har du även 10% på hägglunds och jag tror det är 10% på team sportia också. Team sportia på delfingatan tycker jag personligen är bättre än det som finns i stan.
Intersport på storheden har också skidor.

Intersport

Intersport hade lokaltidningsannons idag, t.ex. Atomic C 8.2 + Atomic Device 311 för 3000:-

eller

Salomon Streetrace 80 + Salomon S711 för 4000:-

Fråga mig dock inte om skidorna, för jag vet inget om dem, ville bara påtala annonseringen.

låter ju jättebra! får åka ut å kika på dom! jättesnällt att du berättade om annonsen. en fattig student som jag har inte råd med tidningen :/

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips