köpa skidor i luleå

vart ska man köpa skidor i luleå? är det bara stadium och team sportia som gäller eller finns det några mer seriösa butiker? är nyinflyttad å har inte så bra koll...

Hägglunds

Äventyrsbutiken Hägglunds har också ett begränsat skidurval, men ganska hög klass skulle jag tro. Jag har dock aldrig själv köpt skidor där. Hägglunds ligger på Rådstugatan.

Alt. är att titta på Ski-Fix i Boden, de har ett brett sortiment och brukar vara ganska bra på att göra fina paketpriser.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
ok. ska ta mig en sväng förbi boden då. hägglunds tror jag ligger en prisklass högre än vad jag kan sträcka mig :/

Som student har du även 10% på hägglunds och jag tror det är 10% på team sportia också. Team sportia på delfingatan tycker jag personligen är bättre än det som finns i stan.
Intersport på storheden har också skidor.

Intersport

Intersport hade lokaltidningsannons idag, t.ex. Atomic C 8.2 + Atomic Device 311 för 3000:-

eller

Salomon Streetrace 80 + Salomon S711 för 4000:-

Fråga mig dock inte om skidorna, för jag vet inget om dem, ville bara påtala annonseringen.

låter ju jättebra! får åka ut å kika på dom! jättesnällt att du berättade om annonsen. en fattig student som jag har inte råd med tidningen :/

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips