Köpa Finish Line

Hej
Kan någon hjälpa med mig vart jag kan köpa Finish Line Citrus avfettning????

Har haft kontakt med Cykelkällan men dom måste skicka den per post och det kostar en massa. Finns det någon affär i Stockholmstrakten som säljer detta märke?

Kollat på Cykelcity och Cyklotekets hemsida utan resultat.

Oerhört taksam för svar
/Daniel

vet ej

blev lite nyfiken, vad är det för något du är på jakt efter? vad är det som gör den bättre än vanligt avfettningsmedel?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Bra fråga

Har fått tipset av en kompis som säger att det är grymt bra. Dessutom är det biologiskt nedbrytbart och det är ju positivt.
Har du något förslag på något annat som fungerar för att rengöra kedjan???

/Daniel

Finish Lines citrusavfettning

Jag tror att du får tag i detta i de flesta välsorterade cykelaffärerna i Stockholm. Ring t ex till ECI i Björkhagen och fråga. Även vanliga bensinmackar har liknande citrusbaserade avfettningsmedel.

Det var kul tips om tvål och vatten Per. Fungerar det i en sån där kedjetvätt som man hakar på under bakväxeln?

Diskmedel eller såpa borde fungera ännu bättre än tvål och vatten i så fall. Vad säger du som miljöinsatt?

Thure

Finishline representeras nu av Grahns. HÖr efter där om närmaste åf. Kan skaka fram avfettningen men jag finns i västerbotten och posten gillar icke tryckbehållare/fäg osv i paket som de handskas med.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips