KMR

Vill härmed passa på och speciellt tacka Martin Jacobsson för den fina artikeln om Eiger som lyckades fånga den emotionella atmosfären på ett alldeles utmärkt sätt literatur-mässigt!
Alexey

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Till Jimmy

Hej Jimmy,

du kommer tyvärr inte att få någon KmR på posten, men misströsta inte! Det är så att vi fick slut på kuvert och därför får du ditt ex direkt av mig. Jag kommer till väggen på söndag kväll, om du inte är där lägger jag den i blåskåpet med ditt namn på.

/tina

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Snälltåget – på räls till äventyret

Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival
"Äventyrspasset" ger tillgång till aktiviteter, clinics och föredrag över hela festivalområdet. Som Utsidan Plus-medlem får du passet gratis!
Ja Martin. Jag tycker att du skall ha en jäkla beta för alla artiklar. Du är duktig på att berätta. Men hit kommer du väl aldrig, detta kommer du aldrig att läsa.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.