Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klippor i Roslagen
- Trådstartare joco
- Start datum
!!!
vill också veta om det finns !!!
vill också veta om det finns !!!
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Om ni känner för att åka ner mot Åkersberga så finns det en liten klippa strax utanför vid Skärgårdsstad. En hel del är bultat och är som högst runt 10 meter, grad 4 och uppåt. Vissa leder har inte klätrats på ett tag och en del är traditionellt säkrade. Finns som kartpunkt här på utsidan, strax norr om Åkersberga centralort.
//David
//David
Det lättaste repturen är väl ca:5 och svåraste 8 nånting, har inte satt den ännu. det går att borsta fram en lätt till. Det behövs borstning av boulders, har inte klättrat speciellt mycket därute så jag vet inte riktigt hur många problem som finns.vill du ha vägbeskrivning så får du maila mig. mickeedholm@hotmail.com.
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Ar klippan meddelad till Johan och Micke som haller pa med den nya Stockholmsforaren?
plonk.se/snf
plonk.se/snf
Boulder system en bit utanför rimbo.
Hej.
Vart någonstans ligger den?
Intessant eftersom jag har stuga i Norrbyggeby utanför Rånäs.
Samt tränar normalt i Fadderbyn, Upplands Väsby.
Tacksam för svar...
Hej.
Vart någonstans ligger den?
Intessant eftersom jag har stuga i Norrbyggeby utanför Rånäs.
Samt tränar normalt i Fadderbyn, Upplands Väsby.
Tacksam för svar...
Det finns snart!
Har hittat ett ställe! Några repturer ca 5st 6-8m. Har bultat och ska bulta lite till i sommar. En hel del boulering också. Man åker en bit in vid kaggeboda livs.
Lät spännande. F
Hej! Vart skulle du säga man parkerar?Det finns snart!
Har hittat ett ställe! Några repturer ca 5st 6-8m. Har bultat och ska bulta lite till i sommar. En hel del boulering också. Man åker en bit in vid kaggeboda livs.
Liknande trådar
Dela: