Klättring i Kristianstad

Nybörjare

Hej!
Jag tycker att det låter som en kul idé att träffas!
Dock är jag helt grön, har ALDRIG klättrat & har ingen utrustning osv. Men är någon redo att mig "under sin vingar" så hade det varit superkul! Kanske hatar jag det, kanske älskar jag det, men jag måste testa för det ser så kul ut! Vill ha en utmaning!
/Jenny yeahni@hotmail.com

Rent allmänt är väl Kristianstad fel ställe att vara intreserad av klättring på?

Får snart skriva ett seriöst inlägg.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Den där Mippe skall du se upp med - han är förvisso en mycket skicklig svaklättrare, men avsikten med hans svar till dig avser nog helt andra "bestigningar"...

Jag vill också!

Är nyinflyttad till Kristianstad och har klättrat en ynka gång uppe i Jämtland. Vill väldigt gärna mer- hör av dig!

Mvh Carolina

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips