Klättermusen i konkurs??

Man börjar ju undra om dom finns kvar överhuvudtaget!Jag hade tänkt köpa en Klättermusenjacka men det verkar helt omöjligt att få tag i nån. Är det nån annan som har lyckats bättre än mig?
Det kanske bara är att glömma dom och köpa sig nåt annat märke.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Inte konkurs

Jag har precis fått en ny jacka från Klättermusen. Jackmodell Bifrost med det "nya" materialet e-VENT som ersätter Cutan. Så ryktet om konkurs kan nog avfärdas eftersom de levererar nya jackor. Men de har nog haft problem med leveransförseningar. Ca en månad i mitt fall.

Cheers/Hans

håller till i Åre numera

mekelund; sa:
Man börjar ju undra om dom finns kvar överhuvudtaget!Jag hade tänkt köpa en Klättermusenjacka men det verkar helt omöjligt att få tag i nån. Är det nån annan som har lyckats bättre än mig?
Det kanske bara är att glömma dom och köpa sig nåt annat märke.

du kanske ringde telefonnumret i Umeå, dom håller ju till i Åre nuförtiden. Kolla in deras hemsida http://www.klattermusen.se så¨får du nog veta att de lever och frodas :)

MVH Mats

Luleå?

har för mig att du är från Luleå, Magnus?

(du å jag surrade på en annan tråd om hur det skulle gå att åka telemark på Epa-utrustning...får hoppas att det där mötet i Måttsund blir av i vinter?:))

Om du är i Luleå, så kan du ju kolla på Hägglunds, de är återförsäljare av Klättermusens produkter, och de kanske har det du är ute efter?

MVH Anders B

I sommras så köpte jag mig ett nytt klättermusen ställ och jag kan bara säga att jag är super nöjd, det kostade visserligen en del men kläderna är värt det.
Magazinet i Karlstad har ganska mycket kläder från dom.

Skrämselhicka

Nu åkte hjärtat upp i halsgropen. Klättermusen i konkurs - skulle jag tvingas gå naken resten av livet??? Skönt att det bara var så att intresset för deras bra kläder är större än tillgången.

Förlåt om jag skrämde någon! :)

Anledningen till att jag undrar är att dom inte verkar få tag på några jackor på Hägglunds. Jag har precis snackat med Klättermusen och enligt dom är det inga problem att leverera men helt smärtfritt verkar det ju inte gå eftersom inga jackor kommer hit upp till Luleå.
Enligt Klättermusen går det fint att beställa på postorder men man vill ju gärna ha chansen att prova innan man köper.

Anders, vi får höras av när skidsäsongen drar igång på allvar och dra nåra repor i Måttsund!

Säsongen...

kommer jag att "tjuvstarta" nu i helgen. Drar till Dundret på lördag för att jag kan inte hålla mig nå mer nu, måste få åka lite, även om det bara blir på isiga och sprutade backar.

Men Måttsund får nog vänta ett tag till, men när de öppnar så får vi stråla samman! :)

Angående affärer i Luleå, så verkar de vara lite långsamma i starten, men förhoppningsvis så får det väl fram "godiset" snart.

MVH Anders B

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips