• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompisar i Stockholm...

Jag har precis upptäckt Klättringens fantastiska värld men har tyvärr inga att klättra med då mina vänner inte riktigt har tid.Målet är att klättra ute till våren. Men vill lära mig redan nu grunder mm.
Jag klättrar helst på Klättercentret i Solna.
Är det någon som vill så hör gärna av er.

/Stina

Hej Stina! Jag har precis börjat en grundkurs på KC i solna. Kanske kan vi träffas och klättra tillsammans någon gång när jag fått mitt gröna kort. Vill också ut till våren!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
hm

Hej
Det verkar som att ni är ganska nya inom klättringen. Jag försöker hitta något att börja sysselsätta mig med, och har funderat på klättring. Men vågar inte börja. Vart, med vem osv.... Det blir lite trist. Har ni några tips. Jag bor nära solna så det skulle inte vara så svårt . Tacksam för tips..

Natasa

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips