• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompis skåne

Hej heter henrik är 29 år gick en utomhus kurs i våras men har inte kommit ut alls sedan dess,hade velat klättra par gånger i månaden har familj med två barn så kan ju inte alls mitt i veckorna så det är helgerna som gäller för min del.
Längtar tillbaka till kullen där var helt fantastiskt där har föraren över stället men har inget eget rack men köper köpa på mig grejer,

Häls henrik

Hej!

Är i liknande situation, man 27 år gammal. Har gått utomhuskurs och sedan dess bara lyckats komma iväg ett fåtal gånger. Jag har prylar så att man klarar sig hyfsat. Pga jobb och annat är det helgerna som gäller även för mig. Ge mig gärna din mailadress så kan vi kanske styra upp något.

MVH

Fredde

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag sällar mig till mitten av flocken med mina 28 år. Har haft ett klätteruppehåll på ett år nu sedan min klätterkamrat flyttade till Thailand, men skulle gärna vilja komma ut igen.

/Fredrik

Jag kommer också ut alldeles för sällan. Hade varit kul att styra upp något så att det hade blivit lite regelbundet klättrande. Jag har en hel del prylar.

Hör gärna av er om!

Kullaberg 22-24 maj!

Hej

Jag kommer sannolikt att finnas på Kullaberg hela helgen 22-24 maj (om det inte haglar eller vattnet stiger 20m). Hör av dig om du eller flera vill hänga på.

hälsn Anders

Åhh, det hade varit roligt!! Kan tyvärr inte den helgen, men är i Helsingborg då och då... (mest helger) kanske kan styra upp något i Juni?

Mvh Malin

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips