• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis i Sthlm

Hej!

Är en tjej (-76a) som precis börjat klättra och jag skulle väldigt gärna vilja ha en klätterkompis i Stockholms området. Så man kommer iväg lite mer regelbundet. Har själv bara klättrat på Klätterverket i Nacka än så länge. Hör av dig!!!

Mvh
Karin

bergsidan.com

Hej

På bergsidan.com finns en mail lista med ca 500 klättersugna. Där ordnas även klätterturer på helger och kvällar.

Lycka till!

Ted

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej!

Hej,

Jag har bara provat klättring en gång, men testar gärna igen...

Jag bor i Ursvik, är 27 år och jobbar som inköpare!

Hör gärna av dig, lojo200@hotmail.com

Mvh // Louise

klätterkompis

Hej,
jag har också börjat nu med klättring. Också på klätterverket i Nacka. Är sugen nu att pröva att klättra ute. Tänkte kanske att ta en kurs fran bergsidan i augusti. någon vill gärna följa med?
Vill också gärna fortsätta med innomhusklättring.
Hör av dig på email,
mvh, Barbara (-77a)
(från Österrike)

KLÄTTRING Stockholm

Söker en klätterkompis här i stockholm för att kunna klättra oftare. Hör gärna av dig! //Yenna (-77)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips