• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis dagtid Klätterverket???

Hej!

Jag är mammaledig och vill jättegärna ta upp klättringen igen, efter flera års frånvaro. Har möjlighet att få barnvakt i Nacka på dagtid och letar därför efter nån att klättra med på Klätterverket på vardagar på dagtid,. Jag får nog räknas som nästan nybörjare då jag slutade klättra för ca 5 år sedan...

-//Ksenija

Hej,

Är det klätterverket den endast alternativ?
Jag brukar klättra på dag tid, en eller två gånger/väcka, men jag brukar att klättra på klättercentret for att jag har skappat kort med dem...

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej!

Jag är mammaledig och vill jättegärna ta upp klättringen igen, efter flera års frånvaro. Har möjlighet att få barnvakt i Nacka på dagtid och letar därför efter nån att klättra med på Klätterverket på vardagar på dagtid,. Jag får nog räknas som nästan nybörjare då jag slutade klättra för ca 5 år sedan...

-//Ksenija

Såg ditt inlägg först idag. Är det fortfarande aktuellt? Jag klättrar gärna på Klätterverket "sen eftermiddag" på tisdagar. (mellan typ 15.30 till 17). Dock inte just imorgon 22/10.

Såg ditt inlägg först idag. Är det fortfarande aktuellt? Jag klättrar gärna på Klätterverket "sen eftermiddag" på tisdagar. (mellan typ 15.30 till 17). Dock inte just imorgon 22/10.

Har inte heller varit här o kollat på ett tag:).. Letar fortfarande nån att klättra med, dock är 15:30 - 17 för sentt för mig, har barn som måste hämtas på dagis, så måste åka hemåt senast 14:-(...

Hej!

Jag har nyligen tagit grönt kort (och är alltså nybörjare på riktigt, och inte bara i kraft av ett uppehåll), och vill gärna klättra mer än jag gör. Egentligen ligger Klätterverket lite avigt till för mig, men det är ju så lockande att klättra på dagtid (då jag antar att det är ganska tomt i hallarna) så jag kan nog masa mig iväg åt sydost :)

Jag kan klättra på dagtid på onsdag, torsdag eller fredag nästa vecka. Hör av dig om det skulle passa dig!

/Ida

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips