Klättergrepp på berg??

Nu kom det en hel drös med inlägg medan jag skrev det förra så det hamnade ganska osynkat efter ditt inlägg som mjukade upp positionerna betydligt. Precis som du säger så är vi nog relatvivt överens. Jag beklagar om jag trampat dig eller någon annan på tårna.

Och, nej jag har inte mer fakta. Det var ju just det som var hela grejen.

Till Hr Stark: OM du nu, trots allt, borrar upp greppen, se till att borra tillräckligt djupa hål så att du kan slå in expandrarna helt när du tar bort greppen sedan.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Din fråga känns ju lite provokativ/retorisk?

Det är nog mest mellan klättrare som chipping och bultar leder till allvarliga konflikter.

Möjligen har nån som i grunden har aversioner mot allemansrätten använt sig av bultar i argumentationen.

Klättrare som talar till en vägg...?

Snälla ni, kan ni inte sluta svara på den där tomtens meningslösa inlägg?

Trådstartaren har ju fått svar på sin fråga och dessutom vilka grepp som passar bäst. Därmed är väl denna tråd slut.

Stick ut och klättra istället :eek:)
/Johan

Re: Klättrare som talar till en vägg...?

Kretz; sa:
Snälla ni, kan ni inte sluta svara på den där tomtens meningslösa inlägg?

Trådstartaren har ju fått svar på sin fråga och dessutom vilka grepp som passar bäst. Därmed är väl denna tråd slut.

Stick ut och klättra istället :eek:)
/Johan

Eller så kan du sluta läsa ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips