Klättergrepp på berg??

Nu kom det en hel drös med inlägg medan jag skrev det förra så det hamnade ganska osynkat efter ditt inlägg som mjukade upp positionerna betydligt. Precis som du säger så är vi nog relatvivt överens. Jag beklagar om jag trampat dig eller någon annan på tårna.

Och, nej jag har inte mer fakta. Det var ju just det som var hela grejen.

Till Hr Stark: OM du nu, trots allt, borrar upp greppen, se till att borra tillräckligt djupa hål så att du kan slå in expandrarna helt när du tar bort greppen sedan.

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Din fråga känns ju lite provokativ/retorisk?

Det är nog mest mellan klättrare som chipping och bultar leder till allvarliga konflikter.

Möjligen har nån som i grunden har aversioner mot allemansrätten använt sig av bultar i argumentationen.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Klättrare som talar till en vägg...?

Snälla ni, kan ni inte sluta svara på den där tomtens meningslösa inlägg?

Trådstartaren har ju fått svar på sin fråga och dessutom vilka grepp som passar bäst. Därmed är väl denna tråd slut.

Stick ut och klättra istället :eek:)
/Johan

Re: Klättrare som talar till en vägg...?

Kretz; sa:
Snälla ni, kan ni inte sluta svara på den där tomtens meningslösa inlägg?

Trådstartaren har ju fått svar på sin fråga och dessutom vilka grepp som passar bäst. Därmed är väl denna tråd slut.

Stick ut och klättra istället :eek:)
/Johan

Eller så kan du sluta läsa ;)

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.