Keso mosar foten...

Aj aj aj...

stackars keso... hoppas att du kryar på dig... jag och micke ordnade pengarna och han betalar in dem... ha det bra!!!

kalle
 
Tack för omtanken och tack för skjutsen till sjukan Martin. Inget brutet men en rejäl stukning, foten fortfarande stor som en boll och jag hoppar på kryckor minst en vecka till. Om jag har tur slipper jag amputera sa doktorn...
Gött att ni fixade inbetalningen Kalle!
Don
 
foten...

Hoppas foten läker som den ska och att du kan klättra snart igen. Amputation eller inte - spelar det så stor roll? har hört att man kan få rätt balla proteser. kanske kan du få en med en sjysst fusion sula på den så behöver du aldrig mer köpa klätterskor. Jag tror man kan få grymt kanttryck med protes...
Om du behöver åka ambulans igen så är det bara att höra av sig ;-)

krya på dig!
 
?

kan ni informera oss som inte riktigt förstår vad ni pratar om?

kan det vara så att don Keso stukade foten på Kjuge i söndags och fick åka plingplongtaxi till sjukan? eller är jag helt fel på det?
 
JAPP...

du e helt fel på det... don keso ramlade ner från boulderväggen och landade mellan de två tjockmattorna... ajaj i foten och åka bil med beastie marv (martin) till sjukan... det har alltså varken med kjuge eller plingplongtaxisar att göra...
 
Va e de här för skit Keso?! Du kan ju inte gå och skada dig på inomhusväggen. Ja ja det är farliga grejor det där med bouldering. Sånt ska du passa dig för. Se så illa det kan gå. Det är mycket säkrare att hålla sig till A4or.
 
Ja jag vet, tror jag skall ägna mig åt det jag kan i framtiden och inte harva runt på en skitig inomhusvägg. Suger fett att halta omkring när alla andra sticker och klättrar. Är väldigt sugen på Rågårds! Ha det gött i norge förresten frappen!
 
Inte så bra, Don Keso...

Det är inte så att 7a RP har gett dig hybris efter Espania och att du tar plastklättringen lite väl seriöst, det är nog bäst att du håller dig till riktig sten i fortsättningen!
Krya på sig/Fidde
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.