Karl Hedin-fallet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tyvärr så är alla medlemmar tvingade se den på förstasidan när man loggar in. Vissa trådar borde inte synas där faktiskt.

Tråden är inte i rätt forum - det här är ett friluftsforum ju och ingen flashback eller nåt jaktforum. Bara för att man skjuter varg i skogen så är det väl inget friluftstema automatiskt?

Men visst man kan ju försöka forma om den så den passar bättre - Vad har Karl Hedin för friluftsutrustning när han smyger runt och skjuter varg? Känslan är att han inte kör UL och att han inte heller har trailskor när han är i skogen. Tror han mer är en som kör den gamla skolan med tunga, rejäla kängor och mycket grönfärgade kläder i tjock, tät bomull så man man får igång svettningen ordentligt. Som gammal vargjägare har han nog även en pälsförklädnad av en skjuten varghona för att locka till sig brunstiga hanar att skjuta.

I matväg blir det nog mycket skogaholmslimpa med ost och rå falukorv på om mina fördomar stämmer för den här sortens människor (Åtminstone GW har ätit mycket sånt ha ha) Kaffetermos följer med givetvis och en stock snus. Kanske även en sirapsflaska med blandsaft.

De skygglappar du gärna använder när du läser denna tråden fungerar inte de vid rubrikläsningen av samtliga trådar?
 
Några åtgärder som att anmäla tidningar till Pressombudsmannen har han inte tänkt sig.

– Nej, jag vill inte ha med dem att göra. Jag köper dem inte, läser dem inte, och annonserar inte i dem. Och jag tror inte att jag kan få dem att ångra eller ändra sig, så jag lägger ingen energi på det.

Men att sprida sin snyfthistoria på svenskjakt.se lägger han energi på?

Så istället för att anmäla och få svart på vitt av tredje part att han har blivit felaktigt behandlad så hoppas han på att bli nån slags martyr?

Det är ju inte direkt svårt att anmäla.
https://po.se/anmalan/

Och åter igen, det där är bara hans egna påståenden om vad som har hänt,
 
Men att sprida sin snyfthistoria på svenskjakt.se lägger han energi på?

Så istället för att anmäla och få svart på vitt av tredje part att han har blivit felaktigt behandlad så hoppas han på att bli nån slags martyr?

Det är ju inte direkt svårt att anmäla.
https://po.se/anmalan/

Och åter igen, det där är bara hans egna påståenden om vad som har hänt,

Du påstår att han vill bli martyr. Sedär ja.

Inga åsikter om polisens hörlurar..?
 
Hedin kommer stämma dom på många mille så det är nog lungt.

Blir några fina vinflaskor och ställa in i vinkylen av detta

Han kan göra det då dom låter det det hända istället för att avslöja informatörer som agerat i ärendet - ligger mycket hund begraven i ärendet.
 
Men att sprida sin snyfthistoria på svenskjakt.se lägger han energi på?

Så istället för att anmäla och få svart på vitt av tredje part att han har blivit felaktigt behandlad så hoppas han på att bli nån slags martyr?

Det är ju inte direkt svårt att anmäla.
https://po.se/anmalan/

Och åter igen, det där är bara hans egna påståenden om vad som har hänt,

Po är inte tredje part, det är bara en sammansvärjning av
TU ‒ Medier i Sverige
Svenska Journalistförbundet
Sveriges Tidskrifter
Publicistklubben

Man lierar sig inte med fienden om man vill vinna.
 
Po är inte tredje part, det är bara en sammansvärjning av
TU ‒ Medier i Sverige
Svenska Journalistförbundet
Sveriges Tidskrifter
Publicistklubben

Man lierar sig inte med fienden om man vill vinna.

Kan det vara så illa att alla de där kommer från en annan planet och att allt är en konspiration i syfte att ockupera jorden och äta upp alla människor? Kanske det inte är Karl Hedin som släpptes ut ur finkan, utan en exakt robotkopia av honom (som nu pratar om att han blev illa behandlad enbart för inte väcka misstankar om den kommande invasionen).

Du är något på spåren här nu, Nying. Dig lurar de inte, allt är en sammansvärjning. Alla vill dig illa.
 
Kan det vara så illa att alla de där kommer från en annan planet och att allt är en konspiration i syfte att ockupera jorden och äta upp alla människor? Kanske det inte är Karl Hedin som släpptes ut ur finkan, utan en exakt robotkopia av honom (som nu pratar om att han blev illa behandlad enbart för inte väcka misstankar om den kommande invasionen).

Du är något på spåren här nu, Nying. Dig lurar de inte, allt är en sammansvärjning. Alla vill dig illa.

Att Hedin överklagar till PO för att få upprättelse skulle motsvara att Nying överklagar dina texter om honom till ett råd bestående av nermander, Calexico & Co.

Hedin är smartare än så samt har har resurser att ge igen på annat sätt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...