Kamerastativ med sugpropp

Om det är att filma du huvudsakligen är ute efter i kameran kan jag gott rekommendera en Gopro HD hero 2, om du är mer intresserad av en kombi med fokus på fotograferandet kan jag rekommendera en Canon G12 med antingen ett hårtvattentätt skal eller en vattentätpåse från aquapack.
 
Testade att göra en kajakfilm när jag gjorde en dagspaddling 3 augusti. Det hände en pinsam incident när jag gick runt strax efter att ha börjat filma inför en fin passage genom Gammelströmmen mellan Långsjön och Tyresö-Flaten. Mina Facebookkamrater tyckte filmsnutten var kul så jag bjuder på den här också.
http://www.youtube.com/watch?v=wS3c2NZSiL0&list=UU-aHNH0Du7nlAo-cCQgMd8w&index=2&feature=plcp

Hihihiiii... tack! Jättejättesöt film, plötslig action följs av coolaste killen som inte svär, skrattar, gråter eller ens säger nåt alls. Vilken självbehärskning du har!

(Jag förstår egentligen inte varför det alltid är så kul med folk som plurrar eller halkar? Hurfunkar det i hjärnan? Hoppas det inte bara är skadeglädje! Klassisk slapstick...)
 
Kul att

du uppskattar filmen Monica.

Nån skådespelare är jag inte, på vissa delar av den långa filmen ser jag plågad ut i ansiktsmimiken detta omedvetet, och min minnesbild är inte att det var jobbigt utan tvärtom ganska njutbar paddling, fast ibland tar man ju i lite.
Mina barn tycker det är roligt med mina grimasher men det är inte så kul att se sig själv på det sättet.

Thure
 
Thure, känner igen att man brukar kunna få lite roliga ansiktsminer när man tar i...... flickvännen dock, som kan fastna samtidigt på film brukar se mycket mer harmonisk ut.

(kanske gör det omedvetet för att det ska kännas som en mer heroisk insats)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Erik_R Fjällmässigt kamerastativ? Utrustning allmänt 15
parfe Kamerastativ på staven Utrustning allmänt 5

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.