Kajakreperatör

Hej

Söker en duktig reparatör till min kajak som har lite läckande skott och en till tryckt nos. Om någon vet en i närheten av Göteborg/Västkusten så är jag tacksam för telefonnr till denne.

Mvh Henrik

Petrus Kajak

Petrus Kajak i Tranås är kanske inte riktigt i närheten, men de utför hur som helst den typen av jobb. Dessutom lär man sig oftast något oväntat då man har att göra med Petrus. :)
Johan

Du kan försöka hitta ett båtvarv som kan ta jobbet: materialen borde vara de samma (om det är en kajak i glasfiber) och arbetssätten kan inte skilja mycket tycker jag.

Kajakreparation

Hej!

Vad är det för kajak? PE-plast eller en glasfiber/kolfiber kajak. Det gör stor skillnad om det gäller att reparera en läckande nos. Det läckande skottet skall vara enklare att fixa.

Dr Kajak.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Är det en glasfiberkajak så kan du kolla med P.O´s Båtsnickeri/Osisbåtar i Torslanda.

De jobbar främst med segeljollar men jag tror att de även kan fixa kajaker vid behov.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips