Kajakplats

Söker kajakplats!

I stockholm med omnejd, alternativt norrtälje, behöver ej vara angränsande till vatten, det ända jag begär att den ligger säkert från stöld och med tak över! gärna lätt åtkomlig med egen nyckel?

alternativt intressekoll på att hyra en kontainer med uppställningsplats att dela med andra! ungefärligt pris för detta är 1000:- mån

självklart så betalar jag för mig,

Tar även tacksamt emot tips på lediga kajakhotell i stockholmsområdet, då jag letat utan resultat

Mvh Calle

Söker kajakplats!

I stockholm med omnejd, alternativt norrtälje, behöver ej vara angränsande till vatten, det ända jag begär att den ligger säkert från stöld och med tak över! gärna lätt åtkomlig med egen nyckel?

alternativt intressekoll på att hyra en kontainer med uppställningsplats att dela med andra! ungefärligt pris för detta är 1000:- mån

självklart så betalar jag för mig,

Tar även tacksamt emot tips på lediga kajakhotell i stockholmsområdet, då jag letat utan resultat

Mvh Calle

http://www.pampas.se/Kajakhotell.html
http://www.soderkajak.se/kajakhotell.html

/Mats

Jo Söderkajak känns rätt säker förvaring med bra lås osv.

Saltsjöbadens Kajakklubb har också platser sifkajak.nu

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Jag tror att det finns plats i Vaxholm kanotsällskap, kolla in www.vaxholmkanot.se.
För övrigt en väldigt trevlig klubb att vara med i och med perfekt läge där skärgården börjar.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.