Kajakplats

Söker kajakplats!

I stockholm med omnejd, alternativt norrtälje, behöver ej vara angränsande till vatten, det ända jag begär att den ligger säkert från stöld och med tak över! gärna lätt åtkomlig med egen nyckel?

alternativt intressekoll på att hyra en kontainer med uppställningsplats att dela med andra! ungefärligt pris för detta är 1000:- mån

självklart så betalar jag för mig,

Tar även tacksamt emot tips på lediga kajakhotell i stockholmsområdet, då jag letat utan resultat

Mvh Calle

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Söker kajakplats!

I stockholm med omnejd, alternativt norrtälje, behöver ej vara angränsande till vatten, det ända jag begär att den ligger säkert från stöld och med tak över! gärna lätt åtkomlig med egen nyckel?

alternativt intressekoll på att hyra en kontainer med uppställningsplats att dela med andra! ungefärligt pris för detta är 1000:- mån

självklart så betalar jag för mig,

Tar även tacksamt emot tips på lediga kajakhotell i stockholmsområdet, då jag letat utan resultat

Mvh Calle

http://www.pampas.se/Kajakhotell.html
http://www.soderkajak.se/kajakhotell.html

/Mats

Jo Söderkajak känns rätt säker förvaring med bra lås osv.

Saltsjöbadens Kajakklubb har också platser sifkajak.nu

Jag tror att det finns plats i Vaxholm kanotsällskap, kolla in www.vaxholmkanot.se.
För övrigt en väldigt trevlig klubb att vara med i och med perfekt läge där skärgården börjar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips