Jörn kängor

Har läst på utsidan flera gånger om Jörn kängor, men när jag tänkte kolla in deras hemsida hittade jag ingen länk från utsidan. När jag skulle kolla om de funnits med i något test i Ute magasinet hittade jag dom inte heller (har visserligen inte kollat varje nummer). Är det någon som vet något om de har en hemsida eller om man måste ringa upp dem och beställa katalog.

Nej!

Ingen hemsida och jag UNDRAR om det finns katalog (och vad skall man ha det för om man bara har ett fåtal 3-4 produkter!). I förra nr av utemagasinet (Sept?). Var det ett uppslag med tips på Stövlar och Höga kängor (OBS! ej test!). Där finns b l a en modell av Jörn kängan på bild med beskrivning. Där finns också tips på ett par andra mer ovanliga kängtillverkare bl a Kinnakängan och en från Malungsfors

mvh Per

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips