Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag och min kajak.
- Trådstartare The Trooper
- Start datum
Nya tider...
...Gamla krig.
Nu efter 8 år och 10 månader börjar det intensifieras igen efter en period av relativt lugn ('Bara' 10-15 incidenter/dag) med kvinnor och barn i första ledet.
Nån som har en vettig ide om vad jag bör göra förutom det uppenbara och rättmätiga att slå ihjäl någon,för fånge i frihet eller fängelse är ungefär som pest eller kolera.
peter
...Gamla krig.
Nu efter 8 år och 10 månader börjar det intensifieras igen efter en period av relativt lugn ('Bara' 10-15 incidenter/dag) med kvinnor och barn i första ledet.
Nån som har en vettig ide om vad jag bör göra förutom det uppenbara och rättmätiga att slå ihjäl någon,för fånge i frihet eller fängelse är ungefär som pest eller kolera.
peter
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Håkan K; sa:Sånadära mordförsök blir utsatt för dagligen. Staffan, härjar du inte bara i Sthlm, utan även annorstädes?
/Håkan
Klart att våta avdelningen måste ha examensmord...många kurser och än fler elever...
johankse; sa:Håkan K; sa:Sånadära mordförsök blir utsatt för dagligen. Staffan, härjar du inte bara i Sthlm, utan även annorstädes?
/Håkan
Klart att våta avdelningen måste ha examensmord...många kurser och än fler elever...
Men bara för att deras misslyckande är symptomatiskt tänker jag inte se det som en förmildrande omständighet.Ska man döma utifrån uppsåt eller konsekvens?
peter
Slagträsbarn...
En av 'barntrupperna' som de använder sig av har t.o.m gett mig smeknamn,nåt som definitivt pekar på att det är ett medvetet drag.Monstret och Gubben.Så vad göra? Smiska upp lärarna inför barnen?
peter
En av 'barntrupperna' som de använder sig av har t.o.m gett mig smeknamn,nåt som definitivt pekar på att det är ett medvetet drag.Monstret och Gubben.Så vad göra? Smiska upp lärarna inför barnen?
peter
Andra fasen...
Nu har även sömnstörningarna kommit igång igen.Väckning kl 04.00 följt av ca 4 tim pipande.
Drogandet påbörjades för drygt en vecka sedan.
peter
Nu har även sömnstörningarna kommit igång igen.Väckning kl 04.00 följt av ca 4 tim pipande.
peter
Re: Andra fasen...
Sluta droga så får du säkert bättre sömn
ping; sa:Nu har även sömnstörningarna kommit igång igen.Väckning kl 04.00 följt av ca 4 tim pipande.
peter
Sluta droga så får du säkert bättre sömn
Re: Re: Andra fasen...

Jag slutade för snart 6 år sedan som jag skrev i en annan tråd,men det ingick inte i vissas värld att man inte måste droga bort livet.
OBS
roger kan förstöra livet.
peter
öringen; sa:ping; sa:Nu har även sömnstörningarna kommit igång igen.Väckning kl 04.00 följt av ca 4 tim pipande.
peter
Sluta droga så får du säkert bättre sömn![]()
Jag slutade för snart 6 år sedan som jag skrev i en annan tråd,men det ingick inte i vissas värld att man inte måste droga bort livet.
OBS
peter
bogart; sa:Vad är det för pipande? Det är inte så att du har tinnitus?
Skulle vara en otäckt selektiv tinnitus i sådant fall.
peter
Tinnitus ÄR selektivtping; sa:bogart; sa:Vad är det för pipande? Det är inte så att du har tinnitus?
peter
Håkan K; sa:Tinnitus ÄR selektivtping; sa:bogart; sa:Vad är det för pipande? Det är inte så att du har tinnitus?
peter
Kanske,men inte på så sätt att det 'dyker upp' vid olika tillfällen och ibland i olika frekvenser,eller??
peter
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg