Håkan K; sa:Sånadära mordförsök blir utsatt för dagligen. Staffan, härjar du inte bara i Sthlm, utan även annorstädes?
/Håkan
Du är ingen större hjälp nu HåkanBråkan
Håkan K; sa:Sånadära mordförsök blir utsatt för dagligen. Staffan, härjar du inte bara i Sthlm, utan även annorstädes?
/Håkan
öringen; sa:Om jag nu skulle svara här att jag känner igen situationen och att det var jag som körde framför dig, att jag fick motorstopp precis när jag skulle svänga av, att jag inte vet vem du är eller har nån lust att ta dig av daga.... skulle du tro mig då?
ping; sa:öringen; sa:Om jag nu skulle svara här att jag känner igen situationen och att det var jag som körde framför dig, att jag fick motorstopp precis när jag skulle svänga av, att jag inte vet vem du är eller har nån lust att ta dig av daga.... skulle du tro mig då?
Nej,för liksom vid det första försöket så trampade de plattan i botten direkt efter 'incidenten' och försvann som en avlöning.
peter
öringen; sa:ping; sa:öringen; sa:Om jag nu skulle svara här att jag känner igen situationen och att det var jag som körde framför dig, att jag fick motorstopp precis när jag skulle svänga av, att jag inte vet vem du är eller har nån lust att ta dig av daga.... skulle du tro mig då?
Nej,för liksom vid det första försöket så trampade de plattan i botten direkt efter 'incidenten' och försvann som en avlöning.
peter
Jag skämdes över mitt motorstopp och ville bara åka hem fort som f*n....
ping; sa:Det passar för bra för att bara vara en tillfällighet.
bogart; sa:Var det ett mordförsök? Låter som en vanlig dag i trafiken.
ping; sa:Förringat och bra,okej.
peter
ping; sa:bara en liten touch,för sakens skull bara.Det hände vid ett flertal gånger på väg till eller från jobbet.
bogart; sa:ping; sa:Förringat och bra,okej.
peter
Jag kan ju bara gå på det du skriver och det du skriver om mordförsök 2 har garanterat hänt alla som kört bil ett tag. Snubben framför blinkar för sväng, tvekar och stannar, ångrar sig och kör vidare. De flesta reagerar på sin höjd med en suck, eventuellt förstärkt med något passande kraftuttryck såsom "velpelle" eller dyligt.
Finns det skäl att misstänka fult spel så behöver du nog ta med det i berättelsen, i annat fall så verkar det hela tämligen harmlöst.