Det var förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades!
Mvh troswe
Var är Gilla-knappen?
Det var förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades!
Mvh troswe
Jag försöker verkligen inte "vara någon", jag gör bara något jag tycker är kul - och tar med mig alla erfarenheter (inklusivt fixa mina grejer när jag snubblar över dom och förstör grejer) och försöker lära av det. Jag är kanske orealistisk, men jag har det åtminstone kul medan jag är det.
Och jag har ingen ambitioner om att behöva sova alla nätter ute, men att jag huvudsakligen ska sova ute. Naturligtvis tackar jag ja till erbjudanden om en soffa om det känns lämpligt, och om jag hade tackat ja om jag annars bodde inomhus också. Jag har inga ambitioner om fanatism
Återkommer med mer!
Det har inte jag. Man kan ju vilja starta en blogg, FB-sida, forumtråd eller dylikt för att bolla tankar och idéer med andra, utan att det man gör måste vara "intressant" i den IMHO inskränkta bemärkelse du verkar ge ordet: "en ovanlig prestation med definierade spelregler":Om du nu menar att det du gör inte är tänkt att vara nåt intressant så varför startar du en blogg om det och en forumtråd?
När jag gör saker för min egen skull så gör jag dem för min egen skull, jag skriver inte ens om dem på Facebook eller lägger upp bilder på Instagram. Det är väl därför som jag har så svårt att förstå dig.
Synd att vi gett TS ett så konstigt och faktiskt föga representativt första intryck av Utsidans annars vänliga och generösa forum. Betydligt mer aningslösa uppslag och funderingar dyker upp här, och jag tycker vi brukar svara betydligt mer inlevelsefullt än i denna tråd.(...) Det är vansinnigt spännande, och inte alls så svårt som jag trodde - men jag vill gärna prata och fråga lite här på forumet.
Först och främst undrar jag på er egna erfarenheter av att bo på 'utsidan' över längre perioder?
(...)Vad är er spontana tanker? Tips? Råd? Frågor? (...)[/IMG]
Om du nu menar att det du gör inte är tänkt att vara nåt intressant så varför startar du en blogg om det och en forumtråd?
När jag gör saker för min egen skull så gör jag dem för min egen skull, jag skriver inte ens om dem på Facebook eller lägger upp bilder på Instagram. Det är väl därför som jag har så svårt att förstå dig.